Fagforbundet osen og roan

Fagforeningas forside arkiv

Informasjon fra Fagforbundet Trøndelag om koronaviruset

Fagforbundet Trøndelag holder kontorene stengt inntil videre, for å bidra til å begrense smitteomfanget av koronaviruset.

Råd om forholdsregler knyttet til koronaviruset

Som kjent registreres nå daglig nye tilfeller av personer i Norge som er smittet av koronavirus. Helsedirektoratet regner nå med at en høy andel av befolkningen i Norge vil bli smittet. Det er viktig å unngå en situasjon der omfanget av smitte og sykelighet overstiger helsetjenestens evne til å håndtere situasjonen. Derfor er helsemyndighetenes intensjon at smittespredningen i befolkningen skal utvikle seg så langsomt som mulig.

Tariffkrav fra Trøndelag

Det har vært avholdt tariffkonferanse 22.-23. oktober og følgende krav ble vedtatt:

Kirkevalg 2019

Som den største fagorganisasjonen i Den norske kirke, ønsker Fagforbundet å bidra til at Den norske kirkes medlemmer skal kunne ta kvalifiserte valg. Derfor har vi lagd noen spørsmål om tema vi mener blir viktig i utformingen av Den norske kirke videre.

Det første ordinære Regionsmøte er over

Det første ordinære årsmøte i Fagforbundet Trøndelag er over. To dager fyllt med politikk og årsmøtesaker, der det også ble valgt en ny ledelse, nytt styre og nye utvalg.